میرم بالابوم


حقیقت عشق

میرم بالابوم

که هوایی تازه کنم

دنیاروتماشاکنم

امایادم میاد

این همون دنیایی که

باتموم ادماش به من بدی کردن

بی هیچ دلیلی

برای همینم

من بادنیاوتموم ادماش قهرم

وبهشون پشت میکنم...

باهمتون قهرم



نظرات شما عزیزان:

AMIR
ساعت13:26---7 بهمن 1392
گاه دلتنگ میشوم،،دلتنگ تر از همه دلتنگی ها



گوشه ای مینشینم و حسرت ها را میشمارم



و باختن را،،و صدای شکستن را



نمیدانم من کدام امید را ناامید کرده ام



و کدام خواهش را نشنیدم



و به کدام دلتنگی خندیدم



که این چنین دلتنگم



دلتنگم،،دلتنگ...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 دی 1392برچسب:,ساعت 9:22 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com